Reactietijd Kinderrechtenhelpdesk
De Kinderrechtenhelpdesk van Defence for Children ontvangt veel berichten over individuele zaken met uiteenlopende onderwerpen. Defence for Children gaat zorgvuldig met deze berichten om en neemt zorgen en signalen serieus. Vanwege drukte en beperkte capaciteit kan het de komende tijd even duren voordat een van de juristen van de helpdesk contact hierover opneemt om u te woord te staan en uw vragen te beantwoorden. We streven ernaar om dit binnen twee weken te doen.
Verzoek
Wanneer u om telefonisch contact heeft verzocht, zal één van de juristen contact met u opnemen. Zij proberen dit in ieder geval binnen twee weken te doen, tenzij sprake is van spoed. In principe wordt 20 minuten voor het gesprek uitgetrokken, tenzij de complexiteit van de zaak en het beantwoorden van de vragen meer tijd vraagt. De juristen beoordelen de spoedeisendheid en complexiteit per geval.
Indien u via e-mail of via het contactformulier een bericht heeft gestuurd, zult u een ontvangstbevestiging ontvangen waarin wordt aangegeven dat binnen twee weken contact met u zal worden opgenomen.
Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.