Scroll down

Alternate Text
News banner

Reactietijd Kinderrechtenhelpdesk

De Kinderrechtenhelpdesk van Defence for Children ontvangt veel berichten over individuele zaken met uiteenlopende onderwerpen. Defence for Children gaat zorgvuldig met deze berichten om en neemt zorgen en signalen serieus. Vanwege drukte en beperkte capaciteit kan het de komende tijd even duren voordat een van de juristen van de helpdesk contact hierover opneemt om u te woord te staan en uw vragen te beantwoorden. We streven ernaar om dit binnen twee weken te doen.

Verzoek

Wanneer u om telefonisch contact heeft verzocht, zal één van de juristen contact met u opnemen. Zij proberen dit in ieder geval binnen twee weken te doen, tenzij sprake is van spoed. In principe wordt 20 minuten voor het gesprek uitgetrokken, tenzij de complexiteit van de zaak en het beantwoorden van de vragen meer tijd vraagt. De juristen beoordelen de spoedeisendheid en complexiteit per geval.

Indien u via e-mail of via het contactformulier een bericht heeft gestuurd, zult u een ontvangstbevestiging ontvangen waarin wordt aangegeven dat binnen twee weken contact met u zal worden opgenomen.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Neem contact op!

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Reactie Defence for Children Nederland op asielwetten

De Tweede Kamer heeft ingestemd met de asielnoodmaatregelenwet en het tweestatusstelsel. Daarmee is gekozen voor beleid …


Lees meer

Wereldvluchtelingendag: Solidariteit met kinderen op de vlucht

Op Wereldvluchtelingendag staan we stil bij de miljoenen mensen die hun thuis hebben moeten verlaten vanwege oorlog, ver…


Lees meer

Controversieel verklaren? Stel altijd eerst deze 3 kinderrechtelijke vragen

De komende weken beslist de Tweede Kamer welke wetsvoorstellen, beleidsstukken en brieven controversieel worden verklaar…


Lees meer
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met ons beleid. Privacy verklaring
Ja
Nee