Scroll down

Alternate Text
News banner

Reactietijd Kinderrechtenhelpdesk

De Kinderrechtenhelpdesk van Defence for Children ontvangt veel berichten over individuele zaken met uiteenlopende onderwerpen. Defence for Children gaat zorgvuldig met deze berichten om en neemt zorgen en signalen serieus. Vanwege drukte en beperkte capaciteit kan het de komende tijd even duren voordat een van de juristen van de helpdesk contact hierover opneemt om u te woord te staan en uw vragen te beantwoorden. We streven ernaar om dit binnen twee weken te doen.

Verzoek

Wanneer u om telefonisch contact heeft verzocht, zal één van de juristen contact met u opnemen. Zij proberen dit in ieder geval binnen twee weken te doen, tenzij sprake is van spoed. In principe wordt 20 minuten voor het gesprek uitgetrokken, tenzij de complexiteit van de zaak en het beantwoorden van de vragen meer tijd vraagt. De juristen beoordelen de spoedeisendheid en complexiteit per geval.

Indien u via e-mail of via het contactformulier een bericht heeft gestuurd, zult u een ontvangstbevestiging ontvangen waarin wordt aangegeven dat binnen twee weken contact met u zal worden opgenomen.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Neem contact op!

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen

Defence for Children Nederland ontvangt €600.000 van de Nationale Postcode Loterij

Defence for Children Nederland ontving vandaag een fantastische bijdrage van de Nationale Postcode Loterij. Naast de jaa…


Lees meer

Directeur-bestuurder Mirjam Blaak kondigt vertrek aan bij Defence for Children Nederland

Directeur-bestuurder Mirjam Blaak neemt dit najaar afscheid van Defence for Children Nederland. Ze liet de Raad van Toez…


Lees meer

Highlights 2024

Benieuwd naar ons werk om kinderrechten nog beter op de kaart te zetten? Nu de eerste maand van het nieuwe jaar begonnen…


Lees meer
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met ons beleid. Privacy verklaring
Ja
Nee