© Powered by SiteSpirit

 

logo_DFC_03.png


 


Don't Look Away social campagne 2016

In de zomer van 2016 voerden we weer een social media campagne voor Don't Look Away. De campagne werd ook in andere Europese landen gevoerd. Via Facebook (/Dontlookawaynl) en Twitter (@DontLookAwayNL) communiceerden we nuttige informatie en tips.

BEREIK:
De Facebook Don't Look Away-pagina was in zo'n 1.6 miljoen tijdlijnen voorbij gekomen, het paginabereik was 1.456.287 en we hadden 2.421 'fans'. Tijdens de social media campagne zijn 1.012 Twitter berichten verstuurd. Hierbij werd er 238 keer geklikt op de weblink. De hashtag #DontLookAway was 6.8 miljoen keer voorbij gekomen.

Naast de social media campagne vroegen we op Rotterdam en Eindhoven Airport aandacht om op reis alert te zijn op kindersekstoerisme.

CiGIDt2WMAA0ZYI.jpg large.jpg

Deel via:


Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
en lees de tweewekelijkse nieuwsbrief.

MELD U AAN


Tweets


DEFENCE FOR CHILDREN WORDT ONDERSTEUND DOOR:

NPL logo 2013 .png
ministerie.png
Plan.jpg
kinderpostzegels.png
unicef.png
ministerie2.png
Save the Children logo vierkant 2.jpg
1.png
logo EU.jpg

Volg ons
Twitter Facebook RSS
Anbi CBF

Ik blijf hier! - Teken de petitie!

20160425_1230_DC_Campagne_Popup(1).jpg